Friday 15 June 2012

biarkan aku jatuh cinta sekali lagi..

Assalamualaikum...

hari nie terpaksa on9 guna laptop kawan...
sebab laptop kesayangan abang aku wat hal...huhu...
time nak dekat balek la dia nak wat hal...
cuba la wat hal time dah da kat umah...
so,,tak nampak la salah aku sangat kan...
kan kan kan...

hmmm...
okeh..
kembali ke tajuk asal...

aku kan...kalo boleh kan...
aku nak sangat jatuh cinta kat dia sekali lagi...
even walaupown sekejap...
dulu aku dengan dia takde la serasi sangat...
tapi masing2 try memahami...
pernah jugak arr aku sedih gila bila selalu salah paham dengan dia...
padahal aku yg salah...
huhu...

owhh...
MR.KIMIA...
plezzz let me fall in love with youu again...
seriuzzz nih..tolong la bagi aku paham hg.
tolonglaa...sok dah nak exam nih..
tapi aku still takleh nak paham pe pown...
huhu...

p/s: exam mood...tinggal lagi 3 subjek..pastu ohhhhh yeahhhh!!!!!!
      hohoho...

si_budak comot
^^,

No comments:

Post a Comment