Wednesday 22 May 2013

hari ini

Assalamualaikumm..

hii..
sekarang ni saya sedang berada di perpustakaan..kononnya nak wat lab report dan seterusnya ulang kaji untuk halal food..sebab test 2 akan diadakan pada malam ini..dan saya tak ulang kaji atau membaca apa2 lagi untuk menjawab test tersebut..

tapi malangnya..saya tewas dengan nafsu dan keinginan saya yang suka melayari internet tidak kira masa..dan akhirnya setelah hampir 2 jam disini..saya hanya mampu menyiapkan tidak sampai 1 setengah muka surat langsung...ini semua gara2 internet di perpustakaan ini yang sangat2 laju dan kepantasannya membuatkan saya rasa bahagia disini..lovelovelove

skema tak ayat...bhahaha

adoiii...bila la perangai nie nak berubahh..mula2 dlm hati berkobar2 nak siapkan lab report..nak study halal food bagai ha..last2 dok on9 fesbuk..baca blog org..pastu update blog sendiri..huhuhu...

hmmm...k la nak pi makan..
lapaqqqq..
k bye..

No comments:

Post a Comment