Wednesday 13 November 2013

Kenangan - wishlist

Assalamualaikum . .

Hari nie chatting ngan kawan baik aku kat matrik , Nina . Rindu dia sangat-sangat . Huhu . Biasala time-time chatting-chatting nie la yang dok mula mengibau kenangan lama dulu . Hehe . Tadi sembang-sembang dengan dia pasal wishlist yang kami penah buat dulu . Konon-konon nanti lepas matrik dan masuk u nak buat apa . 

Aku tak berapa ingat sangat apa yang aku tulis . Dan ofkos la aku pown tak ingat Nina tulis apa kat wishlist dia . Aku pown takdak buku wishlist tu kat aku . Ada kat Nina . Dia plak taktau letak buku tu kat mana . Huhu . Tapi aku senaraikan je la apa yang aku ingat . 

1. Nak amek lesen moto n keta .
- sebab nanti boleh aku plak gi umah Nina sebab asyik dia ja mai umah aku . Huhu . La nie dah ade lesen, tapi mak aku tak bagi aku bawak keta gi umah dia. Sebab jauh katanya . huhuhuhuhu .

2. Nak masuk U sama-sama . 
- tapi sayang tak dapat . Huhu . Aku kat Timur, dia kat Barat .

3. Nak study betol-betol pastu nak sambung master phd suma . 
- yg nie kononnya takmau ulang kesilapan masa matrik dulu . Padahal dari spm dulu aku rasa asyik dok ulang takmau ulang kesilapan. Hahaha.

Yang nie paling tak leh blah . Haha .

4. Nak cari calon suami or boyfriend la masa second year . HAHAHAHA . 
- sebab masa nie dua-dua tengah single dan konon-kononya nak cari calon siap-siap, lepas study kawennn . Tapi sampai aku masuk third year tak cari-cari pown . Sama gak macam Nina . Dua-dua single . Hehe .

5. Hmmm . Jap . Haaa . okeh . Dah tak ingat . Huhu . 

Dalam semua list nie , yang part nak cari boyfriend tu yang paling aku ingat . HAHAHA . Rasa macam ntah apa-apa ja . Besa la tak matang lagi . Hahaha . Serius bila aku ingat mesti aku rasa nak tergelak guling-guling . Tapi Alhamdullillah, da gak dalam list tu aku dapat tunaikan . Hehe .

Sebenaqnya da banyak lagi yang aku list kan . Tak silap da la dalam 10 wish kot . Tapi tu la, tak ingat dah . Cuma sekarang nie apa yang aku nak sangat, aku rasa nak abehkan study aku dan dapat keja elok-elok . Bab-bab kawen aku tak pikir lagi . Ntah la . Biaqla abeh kan satu-satu dulu  kan . 

Okeh . Sampai disini saja .
Sehingga berjumpa lagi .
Bye~

2 comments:

  1. sama2 dik..actually header tu adik boleh letak kat ats skali iklan..cuma akak xsempat lg nk buat tutorial..ehehhe..

    ReplyDelete
  2. @~AmyLiana86~ owh..takpe akak..biar je la camtu dulu..hehe..nanti ubah lain.. =D

    ReplyDelete