Monday 5 January 2015

POST 8: I'm happy for U..

FRIDAY, 23 NOVEMBER 2012

Assalamualaikum...

semalam aku dpat tau sumthing pasal Mr.H..una ckap yang dia da jumpa Mr.H tgah wat assigment kott.. kat cafe..tapi bukan dia sorng je..dia and sorang pompuan..depa cakap pompuan tu cantik n manis..first bila aku dengaq pasal nie..aku tak rasa pa2 pown..aku rasa besa2 je..tapi bohong la kalo aku cakap aku tak rasa kecewa..huhuhu

pastu bukan una sorang je yang nampak..aiman..mira..kak ema..pown nampak gak..huhu..malu wehh..depa dah tau aku suka kat Mr.H..aiman cakap yang bila dia nampak Mr.H ngn budak pompuan tu..rasa macam dalam novel hlovate..sebab pompuan tu ala2 macam tomboy cket..tapi sangat cantikk...huhu

tapi ntah la...aku sendiri pown taktau apa yang aku rasa..memang da cket rasa kecewa..tapi sedihh aku tak rasa sangat pown..btw..i'm happy for him..sebabnya the reason i like him coz he was a really handsome boy and i like to see his face and his attitude..that all..not more than that..i know who am i...

for Mr.H>> saya doakan awak bhagia..hehehe..
for my friends>>don't worry...i'm happy ok!..takde pa2 la..aku bukan CINTA dia pownnn!!!haish..

smmiileeeee ^^,

No comments:

Post a Comment