Wednesday 30 May 2012

Kawan2 yang sangat Ohsem!! -part 1

Assalamualaikum...

Hari nie aku nak update blog pasai kawan2 aku..hehe..yang nie antara kawan2 aku kat universiti..walaupown kami baru je kenal lebih kurang 9 bulan..tapi sangat rapat..maybe sebab jauh dari family kan..


Firstly...kawan baik aku dan teman seperjungan nak balik kampung..hahaha(merangkap bakal kakak ipaq aku..insyaAllah)..jengjeng..


nie nama dia Nur Husna Mohd Fauzi..
panggil dia KAK Una..
dia nie sama umoq ngan aku 21 tahun..ikut bulan 20 tahun...muda lagi..
bezday dia 3 ari lambat dari aku...
30/09/1991
dia nie suka bebal ha..pastu manja2 ckit..erk??
okeh2..dia nie terer bab2 cakap kat depan klaz...confident jek..cakap orang putih pown mantop gituu..hahaha..


haa..yang nie plak Siti Hanim Naim..u can call her anem @ bola2 tin..kehkehkeh..
dia budak paling gila2 dalam klaz aku..talkative...potpetpotpet...
budak paling hepy..periang..ceria dan yg sewaktu dgnnya..
tapi dia nie lembut hati..cepat touching..hahaha
walaupown sebolehnya nak cover touching2 dia tu..tapi memang boleh nampak arr dia tgh touching...hahaha


nie plak Hidayah Che Dahri..
aku tak ingat nama di ada Nur ke tak..hehe
nama glamer KAK Dayah..sama umoq ngan aku..
dia nie paling femes di kalangan bdk2 laki suksis..mana2 ja pi ngan dia kalo terserempak ngan bdak suksis mesti kena tegoq..glamer2..
dia gojes gak..cumil jgak kot..hehe


Nie plak Nurul Amirah Khalid...garang2 miau..Mira..hahaha
budak paling garang dan cengil tapi baik..
pala otak dia pown gila2 gak arr..tambah2 plak dok kawan ngan kami 4 orang..haha
macam kami ajaq dia..dari innocent jek terus bertukaq jadi tak berapa nak innocent...abeh luaq dalam..hahaha


Nie la dia princess2 FoodTech..
yg gojes2..glamer2...hot2 gituu...hahaha
prince2 plak taktau pi mana time nie..
hohoho

p/s: walaupown aku tua setahun dari depa nie..sama umoq ngn KAK Dayah n KAK Una.. tapi
 depa tak pernah panggil aku KAK...haha..maybe sebab muka aku nampak muda jek...hoho
ape?? nak tengok gambaq aku?? takde2...hahaha

si_budak comot
^^,

4 comments:

  1. amboi jujue ! post pasal kitorng plak ! aku x touching r ! brrr

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha..bohong2..hg kuat touching..hahaaha

      Delete
  2. dah jadi kakak ipar nanti..
    makin akrab le..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hohoho...insyaAllah...harap2 camtu la...

      Delete