Tuesday 4 September 2012

panjat bukit..turun bukit..

Assalamualaikum...

ari tu kan..err..bila eh..sat2..
haa..ingat dah..okeh2..

Masa bulan 4 ari tu...tak silap ari jumaat 27 aribulan...kami satu batch sekali ngan akak2 n abang2 senior gi panjat bukit besaq...tapi bukit tu tak besaq pown...nama dia ja Bukit Besar..bezzzz...tapi bukit dia curam gila...nak naik sampai atas pown aku berenti 4 kali...kena tinggai ngan kawan2 aku...huhu..nampak sangat stamina tak berapa nak kuat...bukan tak kuat ehh...


time nak naik bukit

masa nie suma hepy2 lagi la..dok tangkap2 gambaq..dok gelak2..
tapi aku plak tak sampai separuh bukit..dah berenti rehat..hehehe
tak silap 2 kali kot..
sblom berenti rehat sat..

 dah sampai!!

tangkap gambaq lagi..time nie aku dah penat gilaaa..
rasa macam nak terlentang kat situ..
budak2 nie plak macam besa la..
tangkap gambaq..
pastu da perasmian program nih..
tapi aku takdak gambaq dia..
takpa la..

dah turun bukit n aktiviti

masa nie plak dah turun..kalo tengok muka sorang2 bleh nampak penat..
tapi tak byk gambaq time turun nie..disebabkan bukit nie terlalu curam..
takdan nak amek gambaq..turun laju sangat..takdan nak brek2..
heheehe..pastu da men game plak kat taman dekat situ..
men baling2 belon..bezzz woo..


bergambaq lagi..

nie dah abeh daa..tunggu pokcik bas yg menghilangkan diri..
kami pown men tangkap2 gambaq plak..hehehe..

p/s: nie la antara kenangan masa jd first year student...huuuhuhu...sangat2 ohsem!!
depa suma memang sangat2 bezz...hepy gila...syok dapat kawan2 n clazmate gila2 nie..
si_budakcomot
^^,


No comments:

Post a Comment