Wednesday 11 September 2013

Coretan 2 : Sem 5

Assalamualaikum..

Dah hampir seminggu aku dok kat ganu nih . 
Kelas ok ja .
Cuma besa la awal - awal sem nih , banyak la kelas yang takdak . 
Jadual pown problem jugak . 
So, takdak la nak kelam kabut sangat .

Sem nih 18 jam kredit aku kena amik .
Subjek - subjek memang superb .
Sangat tough . 
Speechless jugak aku .


 Gambaq atas nie la subjek kursus yang aku kena amik .
Yang mana di"tick" tu la aku kena amik .
Hurmm .
Mula -mula aku ngan Una dah daftar dah .
Then, baru perasan yang subjek Makanan Halal kami dah amek sem lepas .
So, kena daftar balik .
Kemudian kami kena tambah Bakery plak untuk ganti subjek Makanan Halal tuh .
Pening jugak mula - mula .
Tapi Alhamdullillah .
Dengan adanya Ketua kelas yang berdedikasi berjaya jugak leraikan semua nih .
Hehehe .

Eh , koko aku amik Gamelan .
Heheheh .
Start dari sem satu lagi teringin nak belajaq Gamelan .
Dapat jugak .
Walaupown da orang kata agak susah .
Sebab nak hafai not muzik .

Jadual kelas aku plak setakat yang berjaya dikemas kini .


Hurmm . 
Cuma berharap mampu buat yang terbaik .
Insya Allah .



No comments:

Post a Comment