Friday 27 September 2013

sweet 22

Assalamualaikum . .

Yeah ! !
Hari nie genap umo aku 22 tahun . 
Yeay ! ! 
Rasa macam tak percaya pulak yang aku dah umo 22 . 
Hehe . 

Untuk hari lahir aku yang ke 22 tahun nie , aku harap aku dapat meningkatkan lagi kematangan diri aku . Aku nak menjadi seorang yang mampu buat keputusan sendiri . Aku nak lebih berdikari . Aku taknak jadi Miss Mong lagi . Huhu . 

Yang paling penting , aku nak meningkatkan lagi amal ibadah aku . Aku nak berubah untuk menjadi someone yang lebih baik . InsyaAllah . Aku taknak lalai dan alpa lagi . 

Untuk pelajaran aku plak . Aku nak improve lagi untuk semester nih . Aku taknak kejatuhan aku yang lalu menghantui aku . Tak kira macam mana susah pown aku akan hadapi jugak . Doakan aku . 

Aku tak kisah hari jadi aku kali nie tak disambut macam tahun lepas . Tak disambut langsung pown takpa . Sebab bagi aku sekadar mengingati dan wish pown dah sangat bermakna bagi aku . Bukan senang kot orang nak ingat birthday kita . Aku pown nasib ada facebook . Hehe . Baru tau ari nie birthday sapa . Hahaha .

Aminnnn . .

No comments:

Post a Comment