Thursday 11 September 2014

Final Year dah wehhhhh!!

Assalamualaikum..

Dah lama benorrr la aku tak update blog aku nie kan. HUHU. Buzy wehhh. Aku baru ja masuk tahun keempat pengajian aku kat sini which mean FINAL YEARRR!!. HUHU.

Masa sem lepas aku bizi dengan latihan industri. Memang bez jugak la praktikal kat situ. Walaupown ada jugak benda2 yang tak best. HUHU. Normal la kan. Bukan semuanya nak manissss ja. Mesti ada pahit masin tawar. Tak gitu?

And nowwwww, Aku dah masuk belajaq balik. Tapi bukan kat Gong Badak dahh. HUHU. Kali nie kat tempat baru. KAMPUS TEMBILA. Memang dalam kampung kampus nie. Tak macam kat Gong Badak nuh. Nak keluaq senang. Tapi kat sini, nak keluaq pi beli barang kena pi Jertih. Jauh jugak tapi takde la smpai berjam-jam. Maybe dalam 20 minit gitu.

Yang best kat sini, ada pantaiiiiiii. Tapi aku tak pi lagi.HEHE. Tak berkesempatan lagi.

Haa..semalam baru ja keluaq gi Kota Bharu. HEHE. Jauh jugak la. Dalam 1 jam setngah. Memang semalam kira keluaq habis-habisan ar. HEHE. Keluaq pagi tu balik malam kot.Sempat la gi shopping2 sat. Cuci cuci mata. HEHE.

OKeh la.

Sampai setakat nie dulu. HUHU.

Nanti I tulis2 lagi kat sini yeee.

Bye2

No comments:

Post a Comment