Saturday 27 September 2014

Sweet 23 =D

Assalamualaikum..

Alhamdulillah...

Hari nie genap umur aku yang ke 23. Rasa macam satttt ja masa berlalu. Pejam celik pejam celik. Dah 23 tahun dah hidup kat dunia nie. HUHU.

Anyway, sempena hari kelahiran aku yang ke 23 nie..

  1. Aku harap diri aku jadi semakin matang.
  2. Takmau jadi blurry girl dah. HUHU.
  3. More independent. Of course.
  4. More stronger. For the this final year and so on.
  5. Improve in my studies
  6. Nak cari future husband. Ehhhhh. Kihkihkih. =P


And of course, aku masih lagi berusaha nak berubah jadi someone yang lebih baik dari hari ini dan semalam. InsyaAllah. 

Moga tahun ini akan jadi lebih baik. 
Moga tahun ini mampu merubah aku jadi insan yang lebih baik.
Amin.

K. Bye2. 

p/s: rasanya macam lebih kurang azam aku tahun lepas. HAHA. 

No comments:

Post a Comment