Wednesday 8 October 2014

POST 2: Jumpa Dia

FRIDAY. 8 JUNE 2012


Assalamualaikum..


ari nie aku jumpa dia lagi...taktau pasaipa aku asyik jumpa dia..kalo jumpa dia sorang2 takpa la..nie dengan awek dia...huhu..aku jumpa dia kat cafe tadi..baru balik sembahyang jumaat..pakai baju melayu warna pink..



sebelum nie pown aku pernah jumpa dia 3 kali berturut2 selama 3 ari...pown berturut2 jugak..masa first aku jumpa dia dulu..dia jalan kat sebelah aku..masa otw nak gi klaz pagi..klaz dia plak sebelah klaz aku..terkejut aku time tu..memang berbunga la ati..hehe.esok plak aku jumpa lagi..dia jalan sebelah aku jugak..otw nak gi klaz jugak..cuma time tu petang..dia gi library tak silap aku..sebab kami berpisah kat simpang nak gi library n klaz aku...library kat kanan..klaz aku kat kiri...hmm..kali ketiga plak..masa aku tgah tunggu bas..dia plak nak gi atm..kebetulan atm tu ada kat tempat kami selalu tunggu bas...masa aku naik bas pown dia still lagi ada kat situ...time tu aku cuma pandang dia dari jauh jek...sedih gila rasa...huhuuhu..



tapi lepas tu langsung tak jumpa dia dah...3 ari tu je aku rasa bahagia..dapat jugak la lepas rindu nak tengok dia..tapi sayang suma tu dah tak bermakna lagi...aku harap sangat2 yang aku boleh padamkan dia dari hati aku...boleh hilangkan segala rasa aku kat dia..tapi setiap kali aku nak lupakan dia..tiap kali tu la aku jadi makin teringat kat dia...susahnya..aku tak suka jadi camni...plezzzzz jauh kan segala rasa aku kat diaa...



okehhh..nak mr.H..'

plezzz...
haha..
gila gatai aku nie..

No comments:

Post a Comment