Tuesday 14 October 2014

POST 4: MR.H is back!!

TUESDAY, 4 SEPTEMBER 2012


Assalamualaikum suma...hehehehee

Hangpa nak tau tak?hangpa nak tau tak?hehehe..
Mr.H dah kembali ke u...dia jd budak baru...sambung degree kat cni...waaa~~~~ hepy gila baq hg...aku tau pown sebab aku terjumpa dia masa tgh tggu kwan aku g amek keta sewa...masa tu dia tgh jln depan aku..aku mula2 nampak dia rasa mcm nk kenal tp tkot salah org kan...tp da senior aku tguq dia...tya dia wat pa kat cni..n then, dia tnjuk kad yg gntung kat tengkuk dia tu...kad tu khas utk student baru..hahahaaha..

serius...gila ensemmmmmmmm....rasa epy gila..tp..tak mau la tnjuk sgt ha...hahaha...lpas jumpa dia tu..terus rasa penat+letih aku hilang macm tu saja...hahaha...

SAYA SANGATSANGAT HEPYYYYY!!!
hahahaha...mcm org gila kan aku..
4/9/2011 and 4/9/2012
my happy day!!!!

sebab pa 2 tarikh tu adalah happy day aku..sebab masa 4/9/2011 adlah ari aku daftar masuk u..n ari tu jgak aku jumpa ngn mr.h..masa tu dia jd pembantu mahasiswa @ fasi..pada tarikh 4/9/2012 lak..aku jumpa dia lagi n kali ni dia jd student baru lak..hahaha...kalo aku jd fasi mesti lg bez kan...dulu dia bantu aku...la nie aku bantu dia plak..hahaha..tp xpa la..janji bleh jumpa dia pown dh okeyyyyy....hahahaha...

tarikh yg sama..tahun yg berbeza..
apakah aku dan dia...


p/s: eh3..bukan aku suka tengok dia ja ka..bukan cinta kan...hehehehe
si_budakcomot

No comments:

Post a Comment