Saturday 11 October 2014

POST 3 : MR.H

MONDAY, 13 AUGUST 2012

Assalamualaikum..


Hari nie nak update blog nie plak..walaupown dah lama bercuti kat umah..n lagi 3 minggu nak balik sana..aku still lagi konfuse dengan hati aku..aku rasa macam dah lupakan dia..tapi bila aku teringat kat dia..terus aku rasa yang aku still lagi nak kat dia..aku rasa aku mengharap lagi kat dia..aku taktau pasai pa aku rasa camni..rasa macam hati aku nie tetiba ja berbunga balik...

aku tak citer lagi pasal mr.H kan..hehe..Mr.H tu sebenaqnya budak diploma..tapi sama umuq ngan aku..masa aku orientasi dulu dia jadi pembantu mahasiswa @ fasi la..fist time jumpa mr.H masa aku nak mendaftar dulu..masa tu aku baru ja sampai..pastu dengan blur+ketaq+malu n dok cari2 una..tetiba ja aku ditegur oleh sorang Hamba Allah yg sangat2 hensem okeh...hahaha...masa tuu dia pakai baju melayu kaler biru muda..perghh..terkedu aku...dia yg tunjukkan kat aku tempat nak mendaftar..nak menunggu..hehehe..tapi masa tu tak amek tau sangat ha...yela kan..aku tgh nerves gila gaban punya...masa orientasi tu la aku tgok dia..tu pown lepas una bagitau kat aku yg dia suka tgok sorang mamat ensem nih..bila una tunjuk kat aku..baru aku teringat mamat tu la yg tolong aku masa mendaftar dulu..tapi aku tak rasa pa2 pown macam mana aku rasa bila dengan 'dia' tuu..

pastu aku pown mula la saja2 men2 ngan una..aku cakap aku jumpa dia dulu..so,kena jadi milik aku..padahal, dia tak kenal pown kami..hahaha...disebabkan dia tu MPP..so,dapat tau la nama dia..tapi kami panggil mr.H jer..hehehe..tiap kali kami dok usah dia ja kalo jumpa..pastu aku n una dok compete sapa jumpa mr.H tu plg banyak kira dia tu jodoh la...haha..gila kan kami..tapi aku jarang jumpa dia..una pown sama..tapi tiap kali jumpa dia..mesti takkan lepas pandang muka dia...serius sangat2 hensem..dah la jenis muka baik..sejuk je hati tgok muka dia..untung la sapa dapat dia kan...huhuhu

then, sblom diploma cuti tu..aku dapat tau yg dia budak diploma sebab aku terrnampak dia dok pos brang2 kat kiosk pos laju tu..masa tu aku rasa sedih gak la..takleh nak usha2 dia dah..huhu..dapat tau plak dia final year plak..kira lepas2 nie memang aku takkan jumpa dia dah...memang takdak jodoh...huhuhu..kawan2 aku suma tau pasal mr.H tu..depa suma ingat aku suka kat mr.H tuu..padahal aku cuma suka tgok dia jerr...muka dia hensem...baik plak tu..hehehe...tu jer..tapi aku tak kisah...lantak la...lagipown lepas nie aku memang tak jumpa dia dah...cuma kadang bila teringin nak tgok dia..aku stalk fesbuk dia..hohoho..kadang2 rasa rindu jugak..huhuu..tapiii....biar la..

No comments:

Post a Comment