Tuesday 25 December 2012

Banjirrr!!

Assalamualaikum...

dua tiga ari nih asyik ujan jek kat ganu nih..dah la time2 ujan nie sejukk..bez dapat tidoq nih..hehehe..
tapi tapi kan..sebab dok ujan la..kat u aku dah banjirr..huhu..hampir hampir ja kami terkandas dalam u tuh..sebab jalan suma dah naik air dah..dalam kott..jalan belakang dah tak leh lalu dah..jalan depan lak boleh kata ciket lagi ja..tu pown gagah redah gak..sampai hilang no plat keta una..
hahaha..
opppsss..

nie da dua tiga keping gambaq yang aku amek kat fb u aku..nak tangkap sendiri..tapi ujan lebat sangat sangat..sampai baju aku pown abeh basah..tu pown baru ja langkah kluaq dari keta..
huhuhu...

yang nie depan asrama blok A


yang ni lak depan foyer..
depan asrama blok C

nampak tak dalam kott air tuh..huhu

tempat laluan pejalan kaki dah jadi tempat parking moto..
yang nie depan PSW..
semua gambaq2 nih aku amek dari fb..hehe..memang teruk kan..dah la nak exam..sekarang pown tengah study week nih..sangat sangat mencabar kott...huhuhu..bukan pasal banjir jek..tapi sebab ujan nie la yang wat kadang kadang rasa cam malas ja nak study..nak tidoq je..kan sejukk..huhuhu..

aduhaiii..
semangat study plezzz...mai kat aku la nie..
da bapa ari ja nih..
huhuhu...

No comments:

Post a Comment