Wednesday 26 December 2012

study week yg sangat mencabarr..ohh yeahh!

Assalamualaikum..

kali nie aku rasa nie la study week yg paling mencabar sekali..sampai dah ari khamis pown..aku still tak study lagi..juz selak selak nota jek..bajet cam budak pandai kan..pffttt..padahalll..
eh eh bukan nak kata bodoh..cuma tak berapa pandai sangat..hihi..okeh kan..

maybe salah satu faktorrnya..
  1. cuaca? - kan la nie musim hujan..siap banjir lagi..so..bila dah musim hujan..wat pe lagi..tido la keja nya..hehehe..walaupown sedaya upaya daku menghalang..menahan diri dari berkuak lentang atas katil..tapi apakan daya tarikan katil dibantu oleh tilam yg empuk..bantal yg gebu..selimut yg hangat..berjaya menarik aku..huhu..tapi tak ataz katil..atas sofa pown jadi..aisehhh..=.='
  2. semangat study yg masih menghilangkan diri?- sampai la nie semangat study takdak langsung dalam diri aku..taktau pi mana..walaupown dikeliling aku dipenuhi oleh semangat2 study orang len..tapi tak kena lak kat aku..sikit pown tak..kot kot la kan..terkena aura siket ka..semangat tuh mai pelan pelan kat aku..hehe..* cakap pasal semangat2 nie..wat aku lemah semangat jek..tetiba jek terpikir semangat seremm..haishh..dah la tgh2 mlm nih.. 
  3.  dok wat keja takdak kaitan ngn study? - contohnye la kan..buka facebook..update blog..ehh? ehemm..hmmm..bleh jadi gak..kadang2 sampai berjam jam..tapi ngadap nota tak sampai 5 minit..menguap bukan main..haish..parok dah aku nih.. 
antara tiga2 tuh..aku rasa paling sebab utama kan..M.A.L.A.S..tuh je..punca utama..seeriuss tuh je masalah aku nih..kalo ikutkan cuaca tuh memang buat aku rasa M.A.L.A.S nak study..tambah2 bila cejukk plak..hmm..memang tarik selimut arr..yg semangat tuh bleh je cari kumpul sendiri..tapi tu la..M.A.L.A.S..yg wat keja lagho nih memang wajib..pastu bila dah lama online mula la nak rehat kejap..pastu tak study..haaa..camni nak jawab exam??

aduhaiii..
sesapa tolong sedaqkan akuhh..
plezzzz..
T_T

No comments:

Post a Comment