Friday 7 December 2012

maafkan aku... =(

Assalamualaikum...



sebelom nie aku ada post entry pasai luahan hati aku kan..
yg tajuk "Hati" tu...
klik sini kalo nak tau keh..
okeh..
yang aku luahkan tu sebenarnya dah lama aku pendam dalam hati aku...
bukannya sehari dua...
bukannya seminggu dua..
tapi dah hampir bertahun tahun..
dan bukannya berkaitan dengan kawan kawan aku ja..
takkira la kawan rapat ke..
kawan jauh ke..
semua ada...
ada kaitan dengan family aku jugak..
okeh..yee...
bukan sepanjang masa kita dok hepy hepy kan..
mesti da gak problem..
walaupown dengan family sendiri kan..
=)

tapi kali nie aku just nak clearkan keadaan je..
sebab aku dah bagi kawan yang paling rapat dengan aku terasa..
bila dia baca entry tu...
yup..sejujur jujurnya...
memang nama dia ada naik jugak...
tapi bukan sebab apa pown..
ntah la..
macam mana nak terang kat hgpa eh..
okeh2..
dia macam nie..
penah tak..
bila satu hari tu..
tetiba ja hgpa rasa macam nak menangis sangat2...
rasa down sangat sangat..
n hgpa sendiri taktau sebab pa sebenarnya..
hgpa cuma rasa nak menangisss jaaa..
rasa macam selama nie hangpa tanggung beban yang berat sangattt..
dan ari tu hangpa rasa nak lepas semua beban beban tuh...
rasa nak menangis puas puas..
pastu dandan time tu mula la rasa macam diri nie tetiba ja sorang yang teruk..
mula pikir yang life kita teruk sangat sangat...
pastu mula la..
semua benda yang menyakitkan hati sebelom nie kita dah lama lupa..
muncul balik..
kadang kadang yang kawan kawan kita melawak lawak ngan kita pown..
kita boleh terasa balik..
padahal sebelom nie kita tak rasa pa2 pown..
paham la kan..
kawan kawan melawak macam mana kan..
kadang kadang kita pown buat jugak kan..heheheee~~ =P
dan ari tu plak aku tulis semua tuh..
sebab aku nak hilangkan semua rasa tuh..
sebelom nie kalo aku rasa macam nie..
aku tulis kat dalam kertas..
pastu aku simpan..
sampai la nie ada lagi..
boleh wat buku dah..hahaha

So, to Nur Husna Bt Mohd Fauzi..

sebenaqnya aku nak mintak maaf kat hang..
sebab buat hang terasa ngan aku..
aku baru sedaq bila hang dok cakap bukan2 kat aku..
time tu aku cuma pikiaq hang nie buang tebiat ka pa..
aku dok ingat hang nak tinggalkan aku ka..
takot aku..
seriau hang tau tak..
n bila aku teringat sal blog aku..
okeh...
aku paham..
yup..
sejujur jujurnya..
memang ada terselit gak hang kat situ..
tapi tak influence banyak pown..
aku pown taktau pasaipa hari tu aku jadi emo sangat2 taktau..
*hang selalu cakap aku suka emo2 kan..haaa..kan aku dah emo betoi2..hahaha
aku mintak maaf wehhh..
aku tak pikir pown nak jadi camni..
aku dah hepy hepy kawan dengan hang..
tetiba jadik camni kan..
dugaan kan..
aku dah dok bayang2...
bila hang jadi kak ipaq aku..
nak buli2 hang..
hahaha..
pagi2 dah da orang masak bekpes..
*hari nie kak una masak spageti goreng ala tomyam..bangun makan tau..
ohh..yeahhh..
hahaha..
lebih kurang camtu arr..
*sebab tu aku nak hang kawen dulu dari aku...kehkehkeh..

n sebenaqnya aku nak minta maaf depan2..
kira face to face la..
tapi taktau pasaipa bila aku nak sebut ja..
tetiba rasa sebak bertandang..
rasa bersalah aku kat hang membuak2..
n then..
aku pown dengan sayu hatinya hanya mampu melihat hang ja..
berlalu pergi masuk bilik keluaq bilik...
kehkehekeh..
sory wehh...
nak tergelak plak...
hahaha...
pa2 pown sorry bestie..
=(


p/s: aku sayang kawan kawan aku...
      terutama sekali yang nama kat atas nih..
      heheheee~~
peace (^.^)Y


No comments:

Post a Comment