Monday 26 August 2013

Dugaan


Assalamualaikum..



Sekarang nih, aku agak serabut dengan problem rumah sewa . Huhu . Pening kepala sebenaqnya . Rayuan dah dibuat . Tapi keputusannya dapat tau lepas suma intake baru masuk . Termasuk la lepas intake kedua . Huhuhu . Tu pown taktau dapat asrama ke tak . Nak cari rumah sewa pown rasa macam berbelah bagi plak . Takot nanti kalo dapat asrama abeh burn duit deposit . Dah la bukan murah deposit, mahal kott . Huuhu . 

Tapi apa apa pown, aku akan try setelkan masalah nie la . Huhuhu . Macam ayat kat atas, "hadapi dugaan dengan senyuman" . Bersabar dan bersyukurlah sebab tu semuanya adalah dari Allah . Yup, mungkin selama nih aku lalai and leka sangat dengan dunia . Mungkin nie adalah dugaan untuk aku . Sebagai peringatan untuk aku . InsyaAllah, Aku akan berusaha untuk jadi yang lebih baik . 


No comments:

Post a Comment