Friday 11 May 2012

Tahukah engkau...



Tahukah engkau..
Disaat aku mula jatuh cinta padamu..
Mataku tak lepas dari memandangmu..
Hatiku tak berhenti berbicara tentangmu..
Fikiranku tak putus memikirkan tentang dirimu..
 
Tapi sayang..
Aku tahu kita tak mungkin akan bersama..
Kau dan aku jauh berbeza..
Biarpun aku cuba menafikannya..

Tahukah engkau..
Disaat itu aku cuba untuk pergi jauh darimu..
Tapi ternyata aku tak berdaya..
Aku tak mampu..
Aku tak sanggup.. 
Tahukah engkau..
Disaat aku padamkan cintaku padamu..
Mataku tak kering dari air mata..
Hatiku tak berhenti menangis sengsara..
Fikiranku menjadi serba tak kena..
 Tahukah engkau..
Disaat ini cintaku masih ada untukmu..
mataku masih mencari bayangmu..
hatiku masih mengharapkanmu..
fikiranku masih mengangankanmu..
 
Walaupun aku tahu..
segalanya telah berbeza..
apa yang ku tahu...
apa yang ku mahu..
hanyalah dirimu..
 
Dan dulu..
aku ingin kau tahu..
aku sanggup..
menunggumu hingga hujung nyawaku..
biarpun kau tak pernah berpaling..
memandang diriku lagi..
 
Tetapi kini tidak lagi..
aku doakan kau bahagia dengan hidupmu...
dan..
doakan juga aku bahagia dengan hidupku..


p/s: malam nie jiwang2 sikit...hoho..
       (konon malas nak tulis2..update...tapi hari nie saja dah 2 entry aku tulis...haish~)


si_budak comot.
^^,

No comments:

Post a Comment