Saturday 26 May 2012

waaaaaaa!!!! tensyennn3!!!

Assalamualaikum..

Aku rasa macam tak lama lagi aku akan bercuti kat tanjung rambutan..tau pasai pa?? tensyen punya pasai...huhu..dah dekat 2 minggu nie aku rasa cam pala aku nak meletup..huhuhu...


Minggu lepas aku ada satu test dan satu quiz..test fizik dengan quiz health and nutrition..test fizik aku kena study 3 chapter..takpa ok lagi kot..sebab minggu sebelum tue dah da quiz tajuk yang sama..so, aku refresh ja la..cuma da gak yang aku kena study balik...pastu quiz nutrition tu..aku kena study 6 tajuk...minggu sebelum tu pown da quiz jugak..6 tajuk jugak..yang tu suma tajuk yang kami kena present dalam klaz..nasib baik suma tajuk tu tak panjang sangat nota dia...walaupown aku ada gak terkonpius..huhu..

Minggu nie plak aku ada 3 test dan mock job interview..test food microbiology, test health and nutrition,  dan test organic chemistry or kimia je la..memang aku akan jadi gila la...dah la ari isnin aku ada mock job interview...aku bukan pandai sangat nak cakap orang putih nih..tergagap2 gak aku...ntah camna nanti aku nak jawab soklan interview tu pown aku taktau..memang pakai hentam la aku nanti...tadi pown aku baru cari pasai keja yg ditawarkan dalam interview tuh...sumanya bukan dalam bidang yang aku tengah study la nie...tapi nak wat camna...pandai2 la nanti kan lagipown at least aku da gak prepare..ye dok?? kalo nak suruh aku wat essay tu boleh la..walaupown grammar aku tunggang langgang..ayat aku lintang pukang..huhu..


Pastu esok plak ari selasa tu aku ada test food microb..kena study 5 chapter...hgpa paham2 la bab yg ada kaitan dengan bio nie memang nota dia tu panjang2...dah tu aku bukan paham sangat pown...huhu..bagi aku subject nie macam bed time story jek..dalam klaz pown jenuh dok tahan mata..pantang buka nota tak sampai satu muka surat aku dah menguap 2 3 4 kali dah...lepas tu memang mimpi baik punya arr..


Pastu lak aku ada test nutrition plak ari rabu tu...yg nie pown sama gak macam microb..nota panjang2...huhu..jenuh nak study aku...dua ari berturut2 aku kena study subject yg memerlukan daya ingatan yg kuat dan pembacaan yg berkualiti..eh?? ehem2...tu la time klaz dok tidoq..huhu..tapi nasib baik aku ada test kimia ari jumaat..kira sempat arr nak cover balik tidoq dan tenaga aku untuk study kimia plak..ehh...sempat ke?? ada ari khamis je pown?? waaaaa!!!!! tak sempattt...............huhuhu....dah la kimia nie aku banyak yg tak paham...pa benda yg prof aku mengajaq kat depan tu bukan aku tau pown...sebabnya aku selalu dok tidoq dan kadang2 dok study subjek len..huhuhu...padan muka aku kan...


And lepas abeh ja minggu nie..maka bermula la minggu study week...gila arr..tak sangka cepat gila masa berlalu...aku rasa macam baru je menjejak kan kaki kat sini..ceewahh~~hahaha...tapi memang betoi pown..huhuhu..sat jek dah abeh first year kat sini..sat jer nak jadi senior plak..hehehe


apa2 pown...fighting!! aku boleh wat!! yeah!!

okeh nak tidoq lu..sok nak kena bangun awal...study...
huhu...yeke??
si_budak comot
^^,

No comments:

Post a Comment