Thursday 10 May 2012

Pertama Kali...

Assalamualaikum w.b .t...

Buat pertama kalinya, aku dah ada blog sendiri..wee~~ selama nie dok baca blog2 orang ja...sebelum nie aku pernah jugak teringin nak buat blog sendiri. Tapi rasa macam malas plak, sebab aku bukan rajin sangat nak update2, nak tulis2, nak..nak..err..nak apa2 ja la...even kat dalam fesbuk pown aku jarang nak update status..kalo nak update pown, time aku da something yang aku nak share ja..takpown tetiba ja dapat seru nak update status..hehehe..

Aku buat blog nie pown tetiba ja..rasa macam nak buat gak walaupown aku nie tak rajin sangat...haha..

So, hmmm...maybe dalam blog nie aku cuma cerita pasal realiti kehidupan aku ja kot. ceewaahh~~hahaha...maybe jugak tempat nak meluahkan perasaan...hehehe... 

hmmm...yang tu ja kot yang aku nak tulis dulu...
okehh...bubye~
salam...

No comments:

Post a Comment