Wednesday 1 January 2014

Sayonara 2013~ Annyeong 2014!

Assalamualaikum . .

Ari nie dah masuk ari kedua tahun 2014 . Kejap je kan masa berlalu . Tuptup dah setahun dah . Dah bertambah umor setahun lagi . Macam-macam yang terjadi masa tahun 2013 tuh .

Ada maniss sweet sweet sangatttt . .
Ada pahit kelat kelat . .
Ada tawar takde gula . .
Ada masin kaw kaw . .
Ada masam masam buah pelam . .
Ada macam macam rasa . .

Tapi semua tuh . .
Bagi aku satu pengalaman yang takkan dapat dilupakan . .
Bagi aku satu hadiah kenangan yang tetap tersimpan dalam hati . .

Besa la kan hidup di dunia nih . Tak best ar kalo takde yang mencabar kan . HEHE .

Setakat yang aku ingat kisah-kisah yang terjadi masa tahun 2013 nie :

Aku still duduk rumah sewa , tak dapat asrama . HUHU .

# Gaduh-gaduh ngan myBezfriend. HEHE .

Aku tak dapat balik masa kawan baik aku masa sekolah kawen . HUWAAA . .

Kucing kesayangan aku MEK AU pergi tinggalkan kami sekeluarga . HUHU .

Aku masuk acara merejam lembing dalam SAF kat u aku . Dan berjaya pacakkan lembing . Ada improvement la dari tahun lepas. HEHE .

Abang aku kawen . Dapat kak ipaq lagi sorangggg~ Hepyyy~

# Jumpa MR.H banyakkkk kalii . Paling bez masa pesta konvo baru-baru nie. HIHI.

Aku berjaya bawak kereta kat Terengganu ! HOHO .

# Dan sekarang kat umah plak aku berjaya jugak pujuk mak aku bagi aku bawak kereta . Walaupown amek masa jugak nak pujuk pujuk tuh . HEHE .

# Result sem 4 aku sangat terukkk . Harap sem nie dapat improve . Tapi aku asyik leka jek . HURMM .

# Hurmm . Ape lagi ek . Ntah la . Dah tak ingat dah . HUHU .

Aku dah jadi makin pelupa sejak umor makin meningkat nie . HUHU . Takpe la nanti kalo aku dah ingat aku update lagi . HEHE .

Owhh ya . Lupa lak .

SELAMAT TAHUN BARU SEMUA !!
SEMOGA BAHAGIA SELALU. 
SEMOGA MAKIN BERTAMBAH IMAN. 
SEMOGA SUCCES SELALU . 

p/s: orang lain selalu post pasai azam baru sempena tahun baru . Aku ? Err. Azam aku sama ja macam tahun lepas . Kot . Selagi tak tercapai . HEHE .

No comments:

Post a Comment