Friday 19 September 2014

Rahsia Hati


Assalamualaikum...

Hmm.. Masa entry lepas aku ada cerita yang aku pernah terrrrjatuh cinta time aku mula-mula masuk unisza dulu kan. Tapi bukan dengan Mr.H kan. Nak tau tak sapa? Nak?

Sebenaqnya aku pown tak tau "dia" sapa. HEHE. Aku cuma ingat muka "dia", blaja course apa, fakulti mana. HEHE. Itu jeee. Serius. Tak tipu.

Lagi satu mesti hangpa da perasan kan kat blog nie aku tak pernah tulis pasal MR.H and "dia" tuh. Kan. HEHE. Err, Mr.H ada kot tapi aku tak cerita semua kan.

Sebenarnya, semua tuh aku cerita kat blog aku satu lagi. Private blog. Sebab aku malu kalau hangpa semua baca. HIHI.

Kat blog tu la aku cerita semua start dari mana aku kenal "dia" and MR.H. Blog tu jugak tempat aku luahkan perasaan aku. Aku kan tak pandai nak luahkan perasaan kat orang. So, dengan adanya blog tu la, aku boleh ceritakan segalanya. Kira semua pasal HATI. Apa yang ada dalam hati aku.

Semua yang terpendam dalam hati aku.
Sedih..
Sakit hati..
Suka..
Gembira..
Semuanya lah..
Sebab aku takmau ada yang akan terasa dengan apa yang aku tulis. HUHU.

Cehhh..skema gila ayat aku.

Aku ingat nak publish apa yang aku tulis tu kat sini. Tapi bukan semua. Maybe yang post pasal "dia" n Mr.H je kot.

Ntah la. Nak pikir dulu. HEHE.

Sebab apa aku nak buat macam nie.
Hmmm..
Maybe sebab aku cuma nak kongsi rasa suka aku je kot..
Sebab aku nak hangpa tau apa yang aku rasa sebenarnya tentang depa dua tuh.
Ntah la..
Nanti la..





No comments:

Post a Comment