Sunday 28 September 2014

...........

Assalamualaikum..

Hmmm.. sempena kelahiran aku yang 23. Dah semakin mematangkan diri. Soooo, aku dah buat keputusan yang aku nak share semua post pasal "dia" dan Mr.H sahaja.Post lain-lain, aku takmau la sebab ada menyentuh sensitiviti sesetengah pihak. Ecehhh. HAHA.

Yang pasal post depa dua nie sbab bila aku pikir balik. Aku rasa dah takdak apa-apa pown. Padahal memang takdak apa-apa pown. HEHE. Semuanya suka-suka ja. Besa la time tu diri dok terhanyut lagi. HAHA.

Dan mungkin tahun nie dan tahun seterusnya aku dah tak jumpa depa pown. Yela. Depa dok kat Gong Badak nuh. Aku plak kat Tembila. Sekarang nie pown aku tengah final year. Memang takkan jumpa dah. So, lepas nie aku dah takdak cerita pasal depa. YEAY! kehkehkeh.

Dan kalau perasan, setiap entry tu aku da tulis tarikh kan. Tarikh tu adalah tarikh aku post entry tu dalam blog private aku tuh.

Okeh. Tu je.

Adoyaiii..malu plak rasa..


No comments:

Post a Comment